Itunes ziet ipad als nieuwe config of herstellen?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad2 sinds lange tijd weer eens aangesloten op de laptop om een film erop te zetten. Zodra ik de ipad aansluit kan ik uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes ziet ipad als nieuwe config of herstellen??
Mijn ipad2 sinds lange tijd weer eens aangesloten op de laptop om een film erop te zetten. Zodra ik de ipad aansluit kan ik uit 2 keuzes kiezen;
Configureren als nieuwe iPad Herstellen laaste backup. (Maar aan de datum te zien is dat van mijn iphone??) Ook is het geen nieuwe iPad, ik gebruik em al een tijd. Wat moet ik nu doen om? Ik wil alleen een film toevoegen?? M'n ipad heeftgister in cloud nog automatisch een copy gemaakt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je gebruikt de app PhotoSync om snel een filmpje over te zetten: Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com |
|
||||
|
||||
Ja snap ik, maar welke optie moet ik nu kiezen zonder dat al mijn foto's emails en dergelijke van mijn ipad verdwenen zijn? Config als nieuwe ipad? Maakt ie dan gelijk een reserve copy?
|
|
|||
|
|||
Bij de eerste synchronisatie wordt er ook een reservekopie gemaakt. Bij de volgende synchronisaties wordt er alleen een incrementele reservekopie gemaakt. Dus, alleen de wijzigingen ten opzichte van de vorige reservekopie.
|
|
||||
|
||||
Top! Thnx! Ik ga em nu maar configureren dan
|
|
||||
|
||||
Alles gelukt hoor, ik vergiste me in " configureren als nieuwe ipad" ik dacht dat de ipad dan geformatteerd werd
Ik zal itunes wat vaker gaan gebruiken en synchroniseren, dan blijf ik er beetje in Films staan er intussen op, alleen kan ik 1 film niet afspelen op de ipad zegt itunes. Vreemd want het is wel een mp4 bestand, net als de andere... Gaan we ook weer uitzoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes ziet nieuwe telefoon | hammie1000 | iPhone algemeen | 0 | 16-01-13 23:05 |
itunes op nieuwe pc, ziet ifone, apps niet! | elisa | iTunes | 1 | 22-02-12 21:36 |
Windows: iTunes ziet iPad als nieuw | jeffrey52 | iTunes | 1 | 01-08-11 00:39 |
Windows: iTunes ziet iPod Touch als Iphone en synchroniseert niet | GuestHx | iTunes | 0 | 02-05-10 16:31 |
iPhone 1e gen.: iTunes ziet iPhone (DFU-mode) als iPod | proXify | Unlock | 3 | 04-01-09 22:04 |
|
|