Mac.com => Me.com discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) .Mac is onbereikbaar, de migratie is dus in volle gang, zie http://www.mac.com/maintenance/...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mac.com => Me.com
.Mac is onbereikbaar, de migratie is dus in volle gang, zie http://www.mac.com/maintenance/
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is even online geweest maar alweer afgesloten.
te druk volgens mij ik heb mobile.me al wel geinstaleerd op de imac.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Straks ook maar eens doen als ik thuis ban.
|
|
||||
|
||||
@truckdriver; heb je de NL taal of is die update engels?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is trug offline , geraak er niet op.
|
|
|||
|
|||
kan niet wachten tot ik mijn bestelling van mobile me binnen krijg,
ik weet niet eens of ik met de post iets ga krijgen of gewoon een mailtje met de nodige gegevens. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja alles is weer offline, waarschijnlijk test geslaagd en om middernacht weer online.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Doet het inderdaad niet, toch wel een tikkie slordig zou je gaan denken. Het normale synchroniseren van adresboek, ical en bijv. bookmarks werkt met .mac nog wel gewoon hier lijkt het. Heb m'n mac pro nog op .mac staan, m'n macbook kan niets syncen met mobileme, het wachtwoord wordt niet eens herkend.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
lijkt nu online te zijn, maar zeer traag tot bijna non-responsive
edit ...boem....en we zijn weer offline Laatst gewijzigd door "R"; 11-07-08 om 11:13. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand het package al binnen kunnen halen langs reguliere weg, bijv. via update?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem via de niet officiele weg, maar het lijkt nu toch eindelijk allemaal te werken. Kan weer gewoon inloggen, en krijg ook mijn account status te zien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac | Gilliam | Archief | 5 | 30-01-09 13:12 |
|
|