Prijsverschil discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt me op dat er nog al een prijsverschil is tussen die op de amerikaanse en de nederlandse winkel van apple. En dan bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prijsverschil
Het valt me op dat er nog al een prijsverschil is tussen die op de amerikaanse en de nederlandse winkel van apple. En dan bedoel ik voor liedjes en video. Voorbeeld is een enkel liedje, die kost in de nederlandse winkel €0,99 en in de amerikaanse winkel $0,99. Het gaat hier om het zelfde nummer!! (in feite is het zelfde nummer 57% duurder in nederland.
Ik vind dit buitengewoon irritant, omdat ik ook via mijn account niet in de amerikaanse winkel mag kopen. Feitelijk toch belachelijk dat dit kan?!!! Kan men dit zomaar doen?? Is er een manier om toch op de amerikaanse site liedjes te kopen. (hoewel ik dat waarschijnlijk nu niet meer doe, uit pure protest....) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Schrijf een brief naar ons aller Neeltje waarin je stampvoetend haar duidelijk maakt dat dit heel oneerlijk is en diepe trauma's oplevert. 2. Zorg voor een Amerikaanse CC (eerst voor een VS adres en SSN zorgen) en doe daar je aankopen mee. 3. Elders kopen en importeren in iTunes. 9en kijk eens bij de hardware, daar zijn de verschillen pas groot) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom zo'n groot prijsverschil iPhone en iPod? | nicolas71 | Koopinformatie Nederland | 7 | 26-09-08 10:28 |
|
|