Verwijderen originele bestand iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De originele bestanden van mijn itunes nummers staan op een externe harde schijf. Als ik een nummer uit mijn itunes bibliotheek wil verwijderen, laat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen originele bestand iTunes
De originele bestanden van mijn itunes nummers staan op een externe harde schijf.
Als ik een nummer uit mijn itunes bibliotheek wil verwijderen, laat hij het originele bestand op de schijf. Dit wil ik wijzigen, zodat ook alle originele bestanden verwijderd worden. Hoe stel ik dit in....Op dit moment heb ik ingesteld dat ze blijven staan en wordt me niet de optie geboden om ze te verwijderen! Help me Plzzz Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je dat ingesteld ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit de eerste keer ingesteld, toen me de vraag werd gesteld of ik het originele bestand wilde behouden. Aangevinkt dat het altijd bewaard moet blijven, maar nu wil ik dit dus anders en kan het nie vinden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
IK heb deze gelezen,maar geeft geen oplossing..thanks TouchMe..ik wacht op een oplossng
|
|
|||
|
|||
Verwijder de iTunes plist-file. En start iTunes opnieuw.
|
|
|||
|
|||
Ook dit heb ik gedaan....
Geeft geen mogelijkheid tot het verwijderen van de originele bestanden op de externe schijf helaas |
|
|||
|
|||
Tjah...Ik heb het op de juiste manier gedaan dacht ik
Volgens mij ligt het daar niet aan. Ik begin te denken dat het niet mogelijk is om de bestanden die op een externe schijf staan, te wissen via i tunes...... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 13:43 ---------- PS Beech43....Ik krijg je laatste link niet geopend |
|
|||
|
|||
Heb 't aangepast.
Het kan zijn dat je je bibliotheek hebt opgebouwd door een kopie te plaatsen in de mediafolder, het origineel blijft dan ergens anders staan. Die kun je in iTunes niet verwijderen. Dat moet je handmatig doen in Finder. Heb je de zaak zo ingesteld dat je bij toevoegen aan iTunes geen kopie plaatst in de mediafolder dan kun je alleen maar de link er naar toe verwijderen, het origineel blijft staan, want die maakt geen deel uit van iTunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Het originele bestand wordt niet teruggevonden in iTunes | Applefan1 | iTunes | 6 | 28-08-14 20:28 |
Leeg temp bestand in contacten iCloud verwijderen | fons0710 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 00:02 |
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. | MikeNL | Jailbreak | 3 | 28-07-10 08:44 |
Iemand een originele sounds.strings bestand? | JustinPeters | iPhone algemeen | 16 | 04-05-10 13:27 |
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel | fillem | Jailbreak | 2 | 08-09-08 10:45 |
|
|