iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ?? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16086-itunes-store-apps-betalen-cadeaubonnen.html)

sjock 06-12-07 15:45

Het werkt inderdaad niet met een Nederlandse CC.
Ik zou dus de thread maar weer uit de wiki halen want je hebt er niet zoveel aan.

iCulture 06-12-07 16:34

Er staat duidelijk dat dit artikel alleen bedoeld is om een account te krijgen *zonder* creditcard (voor album art).

BadSide 06-12-07 16:37

Hmm, jammer dat ik er niet via PayPal mee kan betalen.
Zal toch maar een Nederlands account aanmaken, ook al betaal ik dan wat meer.

Helaas.

EDIT: En met een Nederlands account kun je al helemaal niet met PayPal betalen. :-s
Wat een gedoe zeg, hoe doen jullie dit? Ik heb geen creditcard. Ik betaal liever vanaf m'n eigen rekening dan dat ik steeds m'n pa om z'n creditcard moet vragen, zal hij ook niet zo leuk vinden denk ik.

Stiruam 06-12-07 16:46

Ik zal nog eens even voor jullie gaan brainstormen want het moet og mogelijk zijn om er geld bij te storten. :p

verder thanx voor de wiki add mischien handig voor een aantal mensen :p

Greetz, Stiruam

BadSide 06-12-07 16:49

Klopt het dat je bij de Nederlandse versie van de iTunes Store geen films kan kopen?
En kun je de iTunes Cards niet gebruiken om op te waarderen, of moet je dan weer per se een Amerikaanse iTunes Card kopen oid?

iCulture 06-12-07 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 24325)
Klopt het dat je bij de Nederlandse versie van de iTunes Store geen films kan kopen?

Klopt.
Citaat:

En kun je de iTunes Cards niet gebruiken om op te waarderen, of moet je dan weer per se een Amerikaanse iTunes Card kopen oid?
Je kunt hiervoor ook Nederlandse iTunes Cards gebruiken.

BadSide 06-12-07 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 24352)
Je kunt hiervoor ook Nederlandse iTunes Cards gebruiken.

Ik bedoel: Kun je een Amerikaans iTunes account ook met een Nederlands iTunes kaartje opwaarderen, of niet? (Of heb je me gewoon goed begrepen?)

Want op een Nederlands kaartje staat bijv. €15, wordt het dan wel normaal omgezet naar $15 (of misschien zelfs nog iets meer)?

iCulture 06-12-07 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 24378)
Ik bedoel: Kun je een Amerikaans iTunes account ook met een Nederlands iTunes kaartje opwaarderen, of niet? (Of heb je me gewoon goed begrepen?)
Want op een Nederlands kaartje staat bijv. €15, wordt het dan wel normaal omgezet naar $15 (of misschien zelfs nog iets meer)?

Nee, dat kan niet voor zover ik weet. Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen.

BadSide 06-12-07 18:07

Oke, dan betaal ik maar gewoon in Euro's, met een Nederlands account. :)

Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

EDIT: Trouwens, als ik dan geen film kan kopen, dan heeft het weinig zin voor mij.
Weet iemand misschien hoe ik een Amerikaans acc. kan opwaarderen met een kaartje ofzo?
In ieder geval geen CreditCard.

prashantjuh 06-12-07 19:15

ook gratis tv shows soms hebben ze van die gratis episodes;)

Medigan 26-12-07 18:50

ik heb ook al gezocht, maar de enige oplossing is om via ebay gift cards te kopen deze worden dan via mail verstuurd. Amazon en Apple zelf sturen cards op dus daar heb je niet veel aan.
via ebay ben je echter niet veel goedkoper uit.

loekp 08-01-08 23:23

mogelijkheid iTunes verdwenen
 
Vandaag probeerde ik de truc van Stiruam, maar kwam er achter dat de betaal-optie "None" niet in mijn beeld verschijnt.... (iTunes 7, 3 weken geleden gedowload.)

Oftewel....Die truc werkt kennelijk niet meer :confused:

En geld storten kan natuurlijk ook niet als je nog geen account hebt. Klaarblijkelijk heeft apple één en ander door, want bij de resterende betaalopties moet vlgns mij altijd een CreditCard nr ingegeven worden.

Wie heeft nog andere ideeën?


Met vriendelijke groet,
Loek P

Vonny 16-01-08 11:41

wss een heel domme vraag maar toch voor de zekerheid.
Het is toch de bedoeling dat je via je iphone die account aanvraagt he
en niet via mijn mac waar ik al een belgisch account heb... of mag de iphone aan de mac gelinkt zijn?

Thanks Iwan

Patipod 16-01-08 11:59

Nee die account maak je aan op je Mac/pc. Dan kun je muziek, films of iets dergelijks kopen. Dan moet je die weer syncen met je Iphone.

Vonny 16-01-08 12:18

zelfs al heb ik al een account op die pc/mac?
dus met andere woorden, je kan op itunes diverse accounts maken op eenzelfde computer.

Patipod 16-01-08 12:25

1 account is voldoende. Je hebt een Belgische account toch. Je koopt hier je muziek, films enz. Die staan dan in je Itunes. Dan gewoon syncen en ze staan op je Iphone. Mijn vraag aan jou, waarom zou je 2 accounts moeten hebben. Ik weet dat sommige ook een US account hebben. Ze kopen dan op bv. Ebay een gift card van 25 Dollar. Deze is goedkoper ivm de lage Dollar koers. Ze activeren deze op hun US account en kunnen dan goedkoop muziek kopen. Betaal je hier bv. 1 euro voor een song, in amerika betaal je dan 1 Dollar. Dus je bent dan goedkoper uit. Ik hoop dat ik het zo goed uitleg.

Vonny 16-01-08 13:01

idd, je hebt gelijk, geen 2 accounts nodig...
Je uitleg is meer dan duidelijk nu.

BEDANKT voor je reactie

Iwan

Nrtn 16-01-08 16:15

VET! :D

heb ik eindelijk die coverflow :) dus erg bedankt kerel :D goed werk :P

danielx8rs 16-01-08 23:36

Het is mij ook gelukt. Heb net ook een gift card van 50 dollar gekocht op ebay. Voor 50 dollar. Uit China. Ik ben benieuwd of het werkt..

Wes7171 20-01-08 22:08

Werkt voor Mij die Account aanmaken:D:D:D
nu alleen hopen als kan gratis geld erop te zetten :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.