iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ?? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16086-itunes-store-apps-betalen-cadeaubonnen.html)

Bomans 08-06-08 02:59

Hier kan je alles vinden

How to get a US iTunes account - free! - MacTalk Forums

bernds 09-07-08 17:21

Ten eerste mijn lappie is echt een ***** ding en weergeeft niet de afbeelding waar de roodgemarkeerde testen op staan. ten 2 als ik die code bij Redeem invul krijg zo'n ding dat je je aan moet melden bij itunes store. niet 'The offer associated with that song code has expired' help me.!:confused:

Doblie 10-07-08 16:44

Ik heb een account geregistreerd in Florida, ik heb wel mijn eigen e-mailadres, is dat goed of niet?

Verder, ik kan alleen wat in de US Store aanschaffen, hoe kom ik op deze manier aan apps, als deze nog niet eens in Amerika zijn?

Stiruam 10-07-08 18:51

Ja email is goed. Ja vandaar de US store maar dan nog daar is hij dus niet voor bedoeld als je apps wil aanschaffen zul je dus een NL store account aan moeten maken. Maar dan nog snap ik je zin niet want waarom zouden de apps niet in Amerika zijn...? Daar zijn ze ook gewoon...

Greetz, Stiruam

Doblie 10-07-08 19:34

Kan ik ook op officiële wijze met de iTunes Store in Nederland omgaan? Zonder een vals adres, dan moet ik zeker een creditcard nummer geven?

Gegroet,
Doblie.

Derk 10-07-08 20:31

Werkt dit ook bij iTunes 7,7? Want mij lukt het namelijk niet.

Stiruam 10-07-08 22:13

Ja als het werkt werkt het ook bij iTunes 7,7 alleen op het moment werkt het alleen even niet meer op welke iTunes dan ook zal binnekort (morgen of overmorgen bv) eens kijken wat we er aan kunnen doen...

Greetz, Stiruam

WesleyS. 11-07-08 19:21

Ik neem aan dat je je zelf daar eerst moet registreren ?

Want anders snap ik niet echt waar je je e-mail moet in vullen.

(TuneCore: 34 Stars)

racekonijn 13-07-08 15:10

iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ??
 
Hier dus een belgische "newbie:confused:" met een itunesaccount maar geen creditcard ...
Aankopen van Apps voor m'n iPhone in de store kan dus niet zomaar :(

Nu had ik het idee om mezelf effe een cadeaubon te kopen ( met zo'n code)...en nu lees ik bij support dat je daar enkel muziek en video's mee kan kopen :confused:

Kan iemand daar uitsluitsel over geven ??

Alvast bedankt

sanderk 13-07-08 19:37

je kan er ook apps mee downloaden gister geprobeert alleen weet ik niet hoe ik mijn gedownloade spellen overzet

macfreaker 13-07-08 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanderk (Bericht 141015)
je kan er ook apps mee downloaden gister geprobeert alleen weet ik niet hoe ik mijn gedownloade spellen overzet

Wat bedoel je met overzetten ?

grapjas 13-07-08 21:35

ik kan de afbeeldingen in deze topic niet zien waardoor ik de creditcard gegevens niet kan overnemen

mustang 14-07-08 00:24

ik denk dat hij synchroniseren bedoelt, ik heb gister er eentje van $25 gekocht, zit nu in amerika, wat app's van gekocht, je kan er eigenlijk alles mee kopen wat in de itunes store staat. synchroniseren is makkelijk als je de 2.0 software update en iTunes 7.7 hebt :)

ga naar Applications/Toepassingen en syncroniseer ze.

tychop 14-07-08 06:25

Tip om met je NL CC te kopen in de US Store:
Maak een PayPal account aan op een amerikaans adres & aan.
Dan wordt er 1,5 euro afgeschreven. Op je afschrift van deze transactie staat een 4 cijferige code. Hiermee activeer je je PayPal account.
Nu kun je een US iTunes account aanmaken welke je betaald met de aangemaakte paypal account.


Edit: Oops. wrong thread.....

Swiftly 14-07-08 14:11

Wat een gezeik,...waarom maken die *****s niet gewoon één store wereldwijd.... die ratten van apple proberen overal een slaatje uit te slaan

Stiruam 14-07-08 14:15

Ja klopt ik vin het ook nogal gezeik van Apple... Maar goed... Dan kopen we het er tog gewoon niet dan downloaden we het wel...

Greetz, Stiruam

sNicker 16-07-08 21:22

Mmm, zouden ze merken dat ik t adres van een van hun Apple Stores heb ingevoerd? :P
Eens kijken of het werkt! :-) (zo'n coupon aanschaffen)

blahblah 16-07-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly (Bericht 141753)
Wat een gezeik,...waarom maken die *****s niet gewoon één store wereldwijd.... die ratten van apple proberen overal een slaatje uit te slaan

Ja hoho, dit ligt dus voornamelijk aan de ondoorzichtige structuur die we in Europa hebben op het gebied van film, tv en muziek. Vergeet niet dat de VS in principe 1 land is, Europa is een verzameling van staten. Geloof me, Apple zou niks liever doen dan al die content hier aanbieden, het zijn de eigenaren van die content die ze dat niet toestaat.

Anty 17-07-08 12:18

De plaatjes uit de openingspost werken niet meer. Kan iemand aub de adresgegevens die ik moet invullen even geven?

sNicker 17-07-08 20:54

Zoek een adres op van een Apple Store in Florida via Google Maps! Werkt perfect! (Heb ik ook gedaan.)
Ik heb net SuperMonkeyBall gedownload! :) Nu nog wachten op de FW2.0 hack :p

Het vreemde overigens, is dat ik nog wel Nederlandse e-mails van Apple krijg! :p Nouja, engelstalige factuur, maar het bericht om mijn wachtwoord te wijzigen was in het Nederlands ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.