muziek afspelen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) L.S. Ik kan geen hele albums afspelen vanaf mijn externe HDD, alleen per albumnummer. Op mijn HDD staat een map Muziek in die map staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek afspelen
L.S.
Ik kan geen hele albums afspelen vanaf mijn externe HDD, alleen per albumnummer. Op mijn HDD staat een map Muziek in die map staan mappen Artiest en in die mappen staan de albums en daarin staan de nummers maar, ik kan dus niet per album afspelen. Ik kan wel eerst het album in itunes zetten maar kan niet alle albums kwijt in itunes te weinig intern geheugen cq te veel albums. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV: wel geluid bij afspelen films, NIET bij afspelen muziek???!!! | Pirsig | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 29-05-14 11:54 |
Muziek: Muziek afspelen | slednah | Muziek, foto & video | 2 | 09-12-13 23:43 |
Muziek afspelen | Archer1 | iPad algemeen | 0 | 30-03-13 15:59 |
Muziek afspelen | jobfransen | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-11-12 09:57 |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
|
|