Apple TV: wel geluid bij afspelen films, NIET bij afspelen muziek???!!! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd: als ik films afspeel via Itunes op mijn TV, heb ik geluid. Als ik echter muziek afspeel via Itunes op mijn boxen via mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV: wel geluid bij afspelen films, NIET bij afspelen muziek???!!!
Vreemd: als ik films afspeel via Itunes op mijn TV, heb ik geluid. Als ik echter muziek afspeel via Itunes op mijn boxen via mijn versterker, heb ik GEEN geluid.
Ik had dat eerder wel, maar het is opeens weg! Graag hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij afspelen muziek uit speakers | GroteEd | iPhone algemeen | 2 | 21-11-12 17:22 |
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube | itallaa | iPhone algemeen | 4 | 11-11-12 01:28 |
Geen geluid (en balkje) bij afspelen muziek/youtube | mrburnings | iPhone algemeen | 0 | 13-06-12 13:03 |
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon | Stevenoelbrandt | iPad algemeen | 1 | 15-09-11 12:40 |
Video: Storing bij afspelen films... | mcman | Muziek, foto & video | 0 | 08-10-09 21:26 |
|
|