Is er een manier of programma om je Windows bureaublad op je Apple Tv te laten zien? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag gewoon live mijn Windows bureaublad laten zien. Dan is daar bijvoorbeeld Airparrot voor. Maar ik wil graag iets dat gratis is. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een manier of programma om je Windows bureaublad op je Apple Tv te laten zien?
Ik wil graag gewoon live mijn Windows bureaublad laten zien. Dan is daar bijvoorbeeld Airparrot voor. Maar ik wil graag iets dat gratis is. Is dat mogelijk of is dat er?
Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit van gratis software gehoord voor zoiets..
De mensen die de software van Airparrot maken steken hier absurd veel tijd in en ik betaal dan ook gewoon voor zulke software. Hoe zou jij je voelen als je niet meer betaald krijgt om te gaan werken? |
|
|||
|
|||
AirParrot is je enige optie.
Iets anders - betaald of niet - is er eigenlijk niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb in het verleden met airparrot gewerkt, en is echt wel goed. Nu gebruik ik het niet meer wegen iMac
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 blijft Apple logo laten zien | Robbedouche | iPad algemeen | 8 | 04-05-14 23:03 |
problemen met foto's van samsungcamera om die op een ipad te laten zien | bluffer11 | iPad algemeen | 6 | 12-09-13 10:04 |
Apps laten zien op een beamer | Thomas202 | iPad algemeen | 2 | 24-04-12 21:53 |
belangrijkste apps onderaan als een soort werkbalk laten zien? | Bananenbennie | iPad Apps | 6 | 10-01-12 11:27 |
|
|