Problemen bij streamen naar Atv3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn iPad Air veel om naar de Atv3 te streamen. Netflix USA, UK gaat allemaal prima. Verbinding blijft stabiel en valt zelden weg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen bij streamen naar Atv3
Ik gebruik mijn iPad Air veel om naar de Atv3 te streamen. Netflix USA, UK gaat allemaal prima. Verbinding blijft stabiel en valt zelden weg. Nu wil ik hetzelfde met HBO-GO en Film1-GO. Hier blijft de verbinding maar ca. 20 seconden in stand en valt dan weg.
Wat is er anders dan bij Netflix? Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen af en toe onderbroken ATV3 | mvveelen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 30-01-14 15:44 |
VLC streamen naar ATV3 alleen zonder geluid | laukekaizer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 22-01-14 16:49 |
MKV streamen naar ATV3 | Sgimpy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 16-02-13 19:04 |
Met geen mogeijkheid kunne streamen van ipad naar atv3 | Kloevoet | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 03-01-13 22:56 |
aTV3 - Problemen met streamen | iSnatch | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 22-08-12 05:04 |
|
|