//

Streamen af en toe onderbroken ATV3

Streamen af en toe onderbroken ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, als ik naar mijn Apple TV3 stream vanaf mijn iPad, MacBook Pro of iPhone, wordt regelmatig de stream onderbroken. Dit kan na 5 minuten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-14, 15:44
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Streamen af en toe onderbroken ATV3

Hoi,

als ik naar mijn Apple TV3 stream vanaf mijn iPad, MacBook Pro of iPhone, wordt regelmatig de stream onderbroken. Dit kan na 5 minuten zijn, na 10 minuten of na een willekeurig andere periode. In ieder geval zo'n 3-4 keer per aflevering via Uitzending gemist of bijvoorbeeld een aflevering van een serie die ik op m'n iPad heb staan. De Apple TV is bekabeld aangesloten en ik heb een 50Mb kabelaansluiting, dus daar zal het wss niet aan liggen. De Apple TV heeft ook alle updates gehad en dat is met alle hardware verder ook zo. Ik krijg er geen grip op wat er nu precies gebeurt als de verbinding wegvalt, maar dat het vervelend is, is een ding dat zeker is. Zeker omdat Apple het lekkerst met Apple babbelt zou je verwachten dat het wel stabiel zou blijven. Heb er (dacht ik) voorheen nooit last van gehad ?? Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VLC streamen naar ATV3 alleen zonder geluid laukekaizer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 22-01-14 16:49
Streamen naar Apple TV3 word regelmatig onderbroken miquel2906 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 16-08-13 00:18
MKV streamen naar ATV3 Sgimpy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 16-02-13 19:04
Met geen mogeijkheid kunne streamen van ipad naar atv3 Kloevoet Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 03-01-13 22:56
aTV3 - Problemen met streamen iSnatch Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 22-08-12 05:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.