Streamen af en toe onderbroken ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, als ik naar mijn Apple TV3 stream vanaf mijn iPad, MacBook Pro of iPhone, wordt regelmatig de stream onderbroken. Dit kan na 5 minuten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Streamen af en toe onderbroken ATV3
Hoi,
als ik naar mijn Apple TV3 stream vanaf mijn iPad, MacBook Pro of iPhone, wordt regelmatig de stream onderbroken. Dit kan na 5 minuten zijn, na 10 minuten of na een willekeurig andere periode. In ieder geval zo'n 3-4 keer per aflevering via Uitzending gemist of bijvoorbeeld een aflevering van een serie die ik op m'n iPad heb staan. De Apple TV is bekabeld aangesloten en ik heb een 50Mb kabelaansluiting, dus daar zal het wss niet aan liggen. De Apple TV heeft ook alle updates gehad en dat is met alle hardware verder ook zo. Ik krijg er geen grip op wat er nu precies gebeurt als de verbinding wegvalt, maar dat het vervelend is, is een ding dat zeker is. Zeker omdat Apple het lekkerst met Apple babbelt zou je verwachten dat het wel stabiel zou blijven. Heb er (dacht ik) voorheen nooit last van gehad ?? Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VLC streamen naar ATV3 alleen zonder geluid | laukekaizer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 22-01-14 16:49 |
Streamen naar Apple TV3 word regelmatig onderbroken | miquel2906 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 16-08-13 00:18 |
MKV streamen naar ATV3 | Sgimpy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 16-02-13 19:04 |
Met geen mogeijkheid kunne streamen van ipad naar atv3 | Kloevoet | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 03-01-13 22:56 |
aTV3 - Problemen met streamen | iSnatch | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 22-08-12 05:04 |
|
|