belangrijkste apps onderaan als een soort werkbalk laten zien? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is het mogelijk je belangrijkste apps die normaal onderaan staan ook te laten zien zonder dat je op de zwarte knop hoeft te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
belangrijkste apps onderaan als een soort werkbalk laten zien?
Volgens mij is het mogelijk je belangrijkste apps die normaal onderaan staan ook te laten zien zonder dat je op de zwarte knop hoeft te drukken? Ik bedoel dus dat ze altijd zichtbaar zijn en dat je dus sneller kan wisselen van applicaties onderling. Ik zag een filmpje op Youtube erover maar kan het helaas niet meer vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
daar zul je een jailbreak voor nodig hebben, kleine tip gezien al je vragen. Probeer ook eens de zoekfunctie te raadplegen. veel vragen zijn vaak al eerder gesteld en beantwoord, en deze draadjes bevatten vaak veel bruikbare info.
|
|
||||
|
||||
Locklauncher...
Maar vereist idd. een jailbreak... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het spijt me, zal er op letten, maar probleem is ook dat ik nog niet thuis ben in alle terminologie dus das dan weer lastiger zoeken Ja maar ik heb 5.0.1 dan kan dat toch nog niet? Laatst gewijzigd door colliehome; 10-01-12 om 09:26. Reden: edit functie gebruiken |
|
||||
|
||||
Niemand zei dat je deze iPad kon jailbreaken enkel dat je er een jailbreak nodig voor hebt.
Let ook een beetje op waar je je draadjes neerpoot. "iPad Apps" was duidelijk hier de juiste plaats voor en niet accessoires. (heb het reeds verplaatst) |
|
|||
|
|||
nogmaals mijn excuses
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|