Winamp app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app lijkend op het Windows programma winamp. Een app waar ik tijdens het afspelen van muziek nummers aan de afspeellijst kan toevoegen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winamp app
Ik zoek een app lijkend op het Windows programma winamp. Een app waar ik tijdens het afspelen van muziek nummers aan de afspeellijst kan toevoegen. En kan verwijderen alsook de volgorde kan verwisselen e.d. Verder moet het mogelijk zijn om het einde van het ene nummer in het begin van het colgende nummer te laten overlopen. De app moet niet te ingewikkeld zijn met al teveel DJ instellingen. Zoals ik al zei, ongeveer zoals het Windows programma winamp.
Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier, probeer dit topic eens: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f1...voor-ipad.html
|
|||
|
|||
Blijkbaar een moeilijke vraag want op het andere topic ook niet echt een bevredigend antwoord.....
|
|
||||
|
||||
Van dubbelposts houden we hier niet.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Windows: Opstarten van I-Tunes icm Winamp/P2P programma | sheppie | iTunes | 3 | 02-04-09 20:28 |
Winamp transfer error. | sjaakstar | iTunes | 1 | 09-05-08 19:13 |
Iphone synchroniseren met Winamp | Stevwonder | iTunes | 1 | 21-12-07 21:15 |
|
|