iPhone 3G en Outlook 2003 sync problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merkte vanochtend dat het syncen tussen mijn iPhone (3G, iTunes 7.7) en desktop PC met Outlook 2003 helemaal niet goed gaat: 1) Alle agenda-items ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G en Outlook 2003 sync problemen
Ik merkte vanochtend dat het syncen tussen mijn iPhone (3G, iTunes 7.7) en desktop PC met Outlook 2003 helemaal niet goed gaat:
1) Alle agenda-items aangemaakt in Outlook worden gesynced naar de iPod 2) Maar alle agenda-items aangemaakt op de iPod worden niet gesynced naar Outlook 3) Alle contactpersonen aangemaakt in Outlook worden gesynced naar de iPod 4) Van alle contactpersonen aangemaakt of gewijzigd op de iPod worden maar een paar gegevens gesynced naar Outlook ?! (sommige telefoonnummers, maar niet alle, en geen adressen) Iemand een idee wat er mis gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat bij mij op mijn 1st gen dit probleem oploste, was er een tweede sync achteraan te doen. Raar maar waar, dan was het vaak goed. Bugje?
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook zoiets, mijn iphone 3G agenda wordt niet goed naar outlook 2003 gesynct / heb al diverse malen zitten klooien met instellingen maar het gaat niet goed. In mijn iphone staan veel meer afspraken dan in mijn outlook/ geen idee hoe ik dit goed moet krijgen. iemand die mij kan helpen? wordt redelijk irri.
|
|
|||
|
|||
Me 2 ! :-(
Zie ook andere discussies in dit subforum. Hoogste tijd voor een ITunes BugFix !?!
|
|||
|
|||
Zie de discussie over Syncen en Itunes enzo.
Ik heb een werkbare workaround gevonden, denk ik, tot Apple met een update komt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobileMe sync problemen tussen outlook and iOS 4 | HondaCivic | iTunes | 11 | 27-07-10 16:47 |
Iphone agenda synchen met Outlook 2003 | Sjeeraar | iTunes | 4 | 03-05-10 13:49 |
iphone sync met zarafa outlook 2003 | Joerov | iTunes | 0 | 28-07-09 01:02 |
synchronisatie outlook agenda (2003) met iphone | huntie | iTunes | 1 | 01-07-09 14:12 |
Sync Outlook 2003 met Iphone | Cookiesmonster | iTunes | 0 | 19-05-09 10:17 |
|
|