Muziek synchroniseert wel maar speelt niet af (homesharing) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn MAC via een NAS mijn muziek in een itunes bibliotheek gezet. Ik dan die ook mooi op mijn mac afspelen. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek synchroniseert wel maar speelt niet af (homesharing)
Ik heb op mijn MAC via een NAS mijn muziek in een itunes bibliotheek gezet. Ik dan die ook mooi op mijn mac afspelen.
Nu heb ik homesharing aangezet en mijn iphone hier aan gekoppeld. ik kan in mijn iphone de gedeelde bibliotheek vinden en verbinden. Ik zie dus al mjn muziek. Bij het afspelen gaat het fout. Hij springt gewoon door ieder nummer heen, zoiets als super versneld afspelen van muziek (zonder dat je het hoort) Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik maak gebruik van de laatste Itunes versie en Iphone versie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
afspelen, iphone 5 of 4s, itunes, mac |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 1 synchroniseert wel, maar laadt niet. | Basboy7 | iPad algemeen | 6 | 29-11-13 17:11 |
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. | MrOzzyOscar | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-04-13 20:12 |
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. | MrOzzyOscar | iPhone algemeen | 0 | 06-04-13 18:05 |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
Iphone wel vindbaar, maar synchroniseert NIET. | bvd15 | iTunes | 0 | 25-10-10 11:34 |
|
|