iPhone laadt niet meer op via itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik de laatste versie van iTunes (en OSX) geïnstalleerd. Als ik nu mijn iPhone aan mijn Mac hang, wordt deze wel herkend door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone laadt niet meer op via itunes
Gisteren heb ik de laatste versie van iTunes (en OSX) geïnstalleerd. Als ik nu mijn iPhone aan mijn Mac hang, wordt deze wel herkend door iTUnes (en synct). Mijn iPhone wordt echter niet meer opgeladen. Wat kan er aan de hand zijn?
Bij nader inzien denk ik dat mijn iPhone helemaal niet wordt gevonden. (ook niet door iPhoto) EDIT: mijn kabel blijkt stuk te zijn....dochter had hem in d'r mond gestopt.... Laatst gewijzigd door jap74; 10-04-15 om 22:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPhone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|