Backup van iPhone 5 8.3 terugzetten op iPhone 4 7.1.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn backup die ik via iTunes heb gemaakt op mijn iPhone 5 IOS 8.3 zetten op mijn iPhone 4 IOS 7.1.2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup van iPhone 5 8.3 terugzetten op iPhone 4 7.1.2
Hallo,
Ik wil graag mijn backup die ik via iTunes heb gemaakt op mijn iPhone 5 IOS 8.3 zetten op mijn iPhone 4 IOS 7.1.2. Ik weet dat je perse IOS minimaal hetzelfde of hoger moet zijn maar iphone 4 krijgt niet echt updates meer Wat kan ik daaraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er ook geen andere manier? Handmatig, via een app ofso om op zijn minst zoveel mogelijk over te zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gwn via iCloud aanmelden op de 5, online backup maken, aanmelden op de 4 en backup teruzetten ofso? Of contacten aanzetten?
|
|
||||
|
||||
Als je op beide iPhones je iCloud aanzet hoef je niks meer te doen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's op iPhone zijn zoek na terugzetten backup | kaatwijnen | iPhone algemeen | 3 | 11-11-14 12:24 |
Backup van Minecraft terugzetten op Iphone | stuk | iCloud | 0 | 31-10-13 13:22 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? | stellaferox | iTunes | 1 | 05-10-10 22:39 |
Backup terugzetten naar iphone 4 | sjalih | iPhone algemeen | 1 | 27-06-10 13:18 |
|
|