Apple music heeft meteen geld afgeschreven discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Paypal als mijn betaalbron ingesteld in iTunes. En ik heb laatst een Apple music proef abbodement afgesloten maar Apple heeft meteen geld van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple music heeft meteen geld afgeschreven
Ik heb Paypal als mijn betaalbron ingesteld in iTunes. En ik heb laatst een Apple music proef abbodement afgesloten maar Apple heeft meteen geld van mijn rekening afgeschreven!
Is dit dan eenmalig dat ik nu 3 maanden gratis heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heeft Apple afgeschreven dan?
|
|
|||
|
|||
Apple heeft meteen het maand bedrag van mijn rekening afgeschreven
|
|
|||
|
|||
was het niet een verzameling van verschillende apps, als het goed is krijg je een specificatie in je mail van apple
Laatst gewijzigd door Yvarladze; 07-07-15 om 15:14. Reden: Typfout |
|
||||
|
||||
Dit zou niet mogen, je zou eerst even de specificatie moeten bekijken. Als blijkt dat het inderdaad om Apple Music gaat, even contact opnemen met de klantenservice van Apple.
|
|||
|
|||
hier ook soortgelijk geval, na contact met apple geld retour ontvangen, tot op de dag van vandaag is het bij mij niet mogelijk om 3 maanden proefabonnement te krijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Er is ongevraagd geld van mijn iTunes account afgeschreven | mschmidtwegenbouw | iTunes | 4 | 07-03-12 21:19 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|