Outlook en iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik had gelezen dat je een foto bij de oproepen op je iphone kan krijgen ,maar enkel is dit aan te passen in office ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook en iphone
hallo ik had gelezen dat je een foto bij de oproepen op je iphone kan krijgen ,maar enkel is dit aan te passen in office outlook
het probleem dat ik heb is dat de gegevens van mijn iphone niet naar outlook krijg om deze aan te passen ingebruik outlook 2003 iemand raad ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook foto's toevoegen aan contacten op de iPhone zelf. Zorg ervoor dat je de bewuste foto's via synchroniseren op je iPhone hebt staan, kies het bewuste contact, 'klik' op Wijzig, dan op het (bij jou blanco) vakje links naast de naam van het contact en kies vervolgens de foto. Pas hem eventueel aan en stel hem daarna in. Daarna op 'Gereed' toetsen en dat is het.
Iets anders is dat je aangeeft dat je niet de gegevens naar Outlook krijgt? Hoe bedoel je dat, leg eens uit?
|
|||
|
|||
zal effe verduidelijken
alle gegevens van outlook werden in iphone overgenomen de gegevens van iphone niet in outlook dus de sync gaat enkel van pc naar iphone en niet van iphone naar pc had ergens gelezen dat dit enekel mogelijk was in outlook 2007 misschien dat iemand dit ook met 2003 kon |
|
|||
|
|||
Ook hier het probleem dat de info uit outlook 2007 wel op de iPhone komt, maar info uit de iPhone niet naar outlook is te krijgen.
Ben hard op zoek om dit op te lossen. Ik zoek weer verder. |
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Synchroniseren van Iphone naar Outlook 2003 en andersom ging altijd prima. Echter sinds ik per ongeluk een upgrade naar 2.0 had gedaan en toen weer terug naar 1.1.4 synchroniseerd alles behalve agendataken die ik heb gemaakt in mijn Iphone. Die afspraken komen niet in Outlook 2003.
Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Wel een idee dat ik daar zelf ook mee zit te hannessen.
|
|
||||
|
||||
het werkt hier prima met outlook 2007
De foto's worden ook goed vanaf de telefoon naar outlook gesynchroniseerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
Outlook via Iphone | marijke_verstegen | iPhone algemeen | 7 | 19-01-10 12:58 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|