Appe Music probleme discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple Music werkt op mijn Mac prima. Maar op iPhone en iPad niet. Sinds de laatste IOS update werken Safari en Apple music niet lekker. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appe Music probleme
Apple Music werkt op mijn Mac prima. Maar op iPhone en iPad niet. Sinds de laatste IOS update werken Safari en Apple music niet lekker. Het probleem met Apple music is dat geen geluid krijgt tenzij je je device uit/aan zet en dan als eerste Apple music gebruikt. Hetzelfde geldt voor de instellingen Apple Music, die zijn alleen toegankelijk na opstarten, de andere keren slaat de pagina vast. Ergerlijk.
^^ Probleme moet natuurlijk problemen zijn, het is te warm vandaag!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Achteraf bleken beide iPads problemen te hebben met inloggen op Apple. Pas na een reboot lukte het om in te loggen op de app-store en toen waren al die rare problemen weg. Maar pas na inloggen op de App-store wat alleen lukte direct na een reboot. Merkwaardig.
|
|
|||
|
|||
Is bij mij ook al twee of drie keren gebeurd. En inderdaad, na een reboot werkte het terug.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s 3 maanden oud Wi-Fi probleme | underkinder | Wi-Fi | 1 | 27-10-13 12:30 |
|
|