Hoe kan ik een oud Itunes abonnement op een dienst volledig verwijderen?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben aan het rommelen met IOS 9 en zie bij iTunes -instellingen nog een oud abonnement staat dat al járen niet meer gebruikt wordt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe kan ik een oud Itunes abonnement op een dienst volledig verwijderen??
ik ben aan het rommelen met IOS 9 en zie bij iTunes -instellingen nog een oud abonnement staat dat al járen niet meer gebruikt wordt.
Het gaat me dus niet om de betaling van het abbo zelf stop te zetten, maar om dat betreffende oude "regeltje" dat ik ooit een abbo heb gehad! Het scherm voorbeeld heb ik bijgevoegd van hoe itunes het laat zien. Ik heb gekeken of de app lokaal nog ergens vindbaar is, maar dat is niet het geval. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik een oud Apple ID volledig verwijderen | Frank456 | iPhone algemeen | 4 | 19-01-15 22:57 |
Hoe kan ik een gpx file naar een iphone kopiëren?? | ceesvb | iPhone Navigatie | 3 | 16-08-13 21:51 |
Iphone 4s met een simlock. Iemand enig idee hoe of waar ik die kan verwijderen. | dsrvp | iPhone algemeen | 6 | 14-08-13 08:46 |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|