muziek synchroniseert maar gedeeltelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer op dit moment een hoorcollege te uploaden via itunes. De extensies zijn goed (compitabel) en ik krijg maar 1 onderdeel/nummer per hoofdstuk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek synchroniseert maar gedeeltelijk
Ik probeer op dit moment een hoorcollege te uploaden via itunes.
De extensies zijn goed (compitabel) en ik krijg maar 1 onderdeel/nummer per hoofdstuk op mijn telefoon. Ik heb het zowel via de kabel als via Wi-Fi sync geprobeerd. Alles is up to date en ik heb genoeg ruimte vrij op mijn telefoon. Bij de muziek-app van mijn telefoon wordt dit aangegeven (één nummer per hoofdstuk): Imgur: The most awesome images on the Internet Op iTunes zie ik het volgende: Imgur: The most awesome images on the Internet Ook heb ik al geprobeerd om het via google drive te uploaden vanaf de pc en te downloaden vanaf mijn iPhone. Werkt op zich wel maar dan krijg ik de bestanden niet in mijn muziek app en kan ik ze dus niet fatsoenlijk afspelen. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het zijn verschillende mp3 bestanden? Dan zou ik even proberen voordat je ze naar itunes gooit de metadata van de bestanden in orde te maken. Bijvoorbeeld met mp3tag.
Zorg dat de metadata in orde is en dan nog eens proberen |
|
|||
|
|||
Het enige waar verschil in zit is de bitrate (153 vs 152).
Kan daar het euvel in zitten? |
|
|||
|
|||
Bump. Ik zou namelijk niet weten waar het aan kan liggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Muziek synchroniseert wel maar speelt niet af (homesharing) | hvrossum | iTunes | 0 | 02-04-15 16:39 |
backup terugzetten gaat maar gedeeltelijk | walibieke | iPhone algemeen | 4 | 31-08-13 01:52 |
Google agenda synchroniseert gedeeltelijk | nverdonschot | iPhone algemeen | 0 | 23-07-11 11:38 |
Muziek: iPhone synchroniseert, maar geen muziek! | Colpaert | Muziek, foto & video | 17 | 04-09-10 15:20 |
|
|