iPhone gesynchroniseerd met andere computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een paar maanden geleden haar iPhone 6 bij een vriend aan een windows pc gehangen....ze zijn beiden niet al te handig en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gesynchroniseerd met andere computer
Mijn vrouw heeft een paar maanden geleden haar iPhone 6 bij een vriend aan een windows pc gehangen....ze zijn beiden niet al te handig en ze dachten dat ze zo wel even bestandjes konden uitwisselen (grrrr)
Nu zie ik bij synchronisatie op haar iPhone steeds die computer in de lijst staan samen met haar eigen mac en dat irriteert me. Hoe kan ik dat weg krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone op andere pc gesynchroniseerd. Alle contacten, foto's,... kwijt | Bierarchist | iPhone algemeen | 0 | 01-08-12 16:53 |
iphone is op andere computer gesynchroniseerd | soepelientje | iPhone algemeen | 2 | 13-01-12 08:42 |
Muziek: muziek iphone behouden met synchonisatie andere computer | PeterVerhoeve | Muziek, foto & video | 4 | 16-10-10 20:28 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|