//

iTunes installatie vraagt om min Windows 7

iTunes installatie vraagt om min Windows 7 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPad stand alone ge-update naar de nieuwste iOS. De iPad wilde ik daarna synchroniseren met iTunes om er nieuwe muziek op te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-15, 19:50
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard iTunes installatie vraagt om min Windows 7

Ik heb mijn iPad stand alone ge-update naar de nieuwste iOS. De iPad wilde ik daarna synchroniseren met iTunes om er nieuwe muziek op te zetten toen ik in iTunes de melding kreeg dat er een nieuwere versie van iTunes nodig was om met de ge-update iPad overweg te kunnen.

Via <extra> <zoeken naar updates> in het menu kreeg ik de melding dat ik de nieuwste versie van iTunes al had.

Vervolgens het installatiebestand maar zelf gedownload vanaf de Apple site (voor Windows XP, Vista, 7 en 8). Bij het installatieproces kreeg ik de melding dat ik minimaal Windows 7 nodig heb (draai op Vista). Vervolgens stopt de installatie.

Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-15, 20:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Hoe kan ik dit oplossen?
PC updaten naar Windows 7, 8, 8.1 of 10. Voor iTunes 12.3.x is nu eenmaal minimaal Windows 7 (of OS X Mountain Lion) nodig. Niks aan te doen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 01-11-15 om 20:30. Reden: Schreifvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud start niet meer op in Windows 7 na nieuwe installatie van Windows. pantahduc iCloud 6 18-02-15 21:17
iPhone Configuration Utility 3.5 for Windows crasht (na installatie iTunes 10.7?) XIII iPhone algemeen 3 25-09-12 22:45
Windows: Installatie Itunes lukt niet (windows installer fout) kimkimkims iTunes 4 11-12-11 21:21
problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP serrari iTunes 4 02-11-11 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.