Nieuwe iTunes instal, beoordelingen en afspeelijsten overzetten van iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn computer is laatst gecrashed, waardoor ik windows opnieuw moest installeren. Nu heb ik ook een nieuwe iTunes installatie moeten doen en ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iTunes instal, beoordelingen en afspeelijsten overzetten van iPhone
Hallo allemaal,
Mijn computer is laatst gecrashed, waardoor ik windows opnieuw moest installeren. Nu heb ik ook een nieuwe iTunes installatie moeten doen en ben ik al mijn afspeellijsten en mijn beoordeling van nummers kwijt. Wel staan deze nog op mijn iPhone. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die afspeellijsten en beoordelingen in iTunes worden overgenomen? Heb dit al eens eerder gehad (jaren geleden) maar toen moest ik gewoon alles opnieuw invoeren (nieuwe afspeellijsten maken en opnieuw beoordelen). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand hier iets op?
|
|
||||
|
||||
Je heb een backup, toch .....?
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iPhone wel nog de oude beoordelingen en afspeellijsten staan. Maar als ik die wil synchroniseren met iTunes krijg ik de melding dat iTunes de boel gaat overschrijven en de informatie verloren gaat. Hier de melding die ik krijg:
Hoe kan ik dit veranderen en als dat niet meer lukt, hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps iphone overzetten in itunes nieuwe laptop | Riezepiez | iPhone algemeen | 1 | 06-10-12 11:39 |
Windows: Muziek van iPhone naar nieuwe iTunes overzetten | scoop1 | iTunes | 2 | 25-06-12 09:31 |
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes | sannetjeislief | iTunes | 9 | 01-05-11 11:13 |
Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes | JJS | Archief | 3 | 11-03-10 12:11 |
Windows: Itunes beoordelingen overzetten | sjengetjuh | iTunes | 0 | 06-02-10 21:10 |
|
|