Ik kan geen programma's meer syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een custom restore gedaan op mijn Iphone [1gen-FW2.0] doordat mijn mail niet goed werkte. alles ging goed alleen nu kan ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen programma's meer syncen
Hoi,
Ik heb een custom restore gedaan op mijn Iphone [1gen-FW2.0] doordat mijn mail niet goed werkte. alles ging goed alleen nu kan ik mijn aangekochte proggies niet meer op mijn iphone krijgen. hij geeft telkens aan dat ik de juiste bevoegdheden hiervoor niet heb. naar mijn weten is dit niet waar...ik heb hiervoor geen problemen hiermee gehad iemand een oplossing voor dit probleem...liefst zonder een volledige restore, jailbreak etc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga in iTunes naar Store en dan naar Computer machtigen.
Anders gewoon via de iPhone zelf naar de Appstore en daar downloaden. |
|
|||
|
|||
Dank je Hunter! ik moest in de Store inderdaad even aangeven dat de computer gemachtigd was.
Snel weer verder om nieuwe proggies op te halen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan programma's niet syncen met Iphone | Marusch | iTunes | 21 | 13-07-12 18:25 |
Windows: Help! Syncen onmogelijk, kan geen kopie meer maken, nada... | locuta | iTunes | 4 | 02-08-10 18:47 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
foto's syncen zonder de programma's syncen. | Tieme | iTunes | 5 | 03-12-08 15:40 |
|
|