Steeds opnieuw akkoord licentieovereenkomst gevraagd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update van iTunes naar 12.3.3.17 wordt mij bijna elke keer bij starten van iTunes gevraagd om 'akkoord' te geven voor de licentieovereenkomst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Steeds opnieuw akkoord licentieovereenkomst gevraagd
Sinds de laatste update van iTunes naar 12.3.3.17 wordt mij bijna elke keer bij starten van iTunes gevraagd om 'akkoord' te geven voor de licentieovereenkomst. Vervolgens komt er het welkomstscherm met de vraag of ik een rondleiding wil. Tenslotte moet ik telkens weer de menubalk inschakelen. Het lijkt er dus op de iTunes telkens denkt dat ik voor de eerste keer het programma inschakel. Dat was vóór de laatste update niet zo. Heeft iemand een tip hoe ik iTunes kan laten onthouden dat ik al die stappen al een keer heb doorlopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de laatste versie van iTunes op 2 Windows 10 PC's geïnstalleerd en ben dit probleem nog niet tegengekomen.
Heb je al eens geprobeerd om iTunes te de-installeren en opnieuw te installeren? |
|
|||
|
|||
Beste Gonus,
Dank je voor je reactie. Ik heb nog niet geprobeerd iTunes de deïnstalleren en opnieuw te installeren. Ik hoopte dat er een eenvoudiger oplossing was. Maar misschien moet ik dat inderdaad eerst maar proberen. |
Labels |
licentieovereenkomst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw | west cost custom | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:55 |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Windows: iTunes configureert steeds opnieuw | Jeroenz | iTunes | 0 | 11-02-10 21:28 |
Muziek: Steeds opnieuw Sync? | Masaki | Muziek, foto & video | 0 | 15-05-09 15:39 |
|
|