wat is leidend bij sync Iphone - iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iPhone en iPad apps eens opgeschoond. Veel verwijderd en veel geclusterd. Nu ben ik bang dat als ik synchroniseer met iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat is leidend bij sync Iphone - iTunes?
Hallo,
ik heb mijn iPhone en iPad apps eens opgeschoond. Veel verwijderd en veel geclusterd. Nu ben ik bang dat als ik synchroniseer met iTunes de plaats van de apps zoals ze in iTunes staan op mijn iPhone worden gezet en alles voor niets is geweest. Hoe kan ik er voor zorgen dat de apps zoals ze nu in mijn iPhone staan in iTunes komen en niet andersom? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaring is dat het toestel leidend is, behalve bij bibliotheken. Maak eerst een back-up in de cloud voordat je het toestel aan iTunes hangt.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord. Vallen de apps niet onder de bibliotheken dan? Ik ga morgen een backup in cloud maken en proberen.
|
|
|||
|
|||
zojuist reservecopie gemaakt in iCloud, gesynchroniseerd en op 8 apps na is mijn iPhone nog precies zoals ik hem had. Die 8 apps in iTunes verwijderd dus die zullen bij een volgende sync niet meer mee komen. Dank voor de oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes crash bij sync | johngoverts | iTunes | 0 | 25-10-11 21:02 |
Windows: Toetsenbord werkt niet bij sync via iTunes | greonvds | iTunes | 0 | 06-01-11 15:26 |
Sync probleem: iTunes bomt bij aansluiten iPhone | e.male | iTunes | 3 | 22-02-09 15:57 |
freeze bij sync muziek itunes | gracha | iTunes | 4 | 19-03-08 21:55 |
|
|