Mijn iPhone maakt geen reservekopie meer in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken krijg ik bij het syncen van mijn iPhone met iTunes de volgende foutmelding. Muziek etc. wordt wel gesynchroniseerd, maar het is dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone maakt geen reservekopie meer in iTunes
Sinds enkele weken krijg ik bij het syncen van mijn iPhone met iTunes de volgende foutmelding.
Muziek etc. wordt wel gesynchroniseerd, maar het is dus al een tijdje onmogelijk om een reservekopie van mijn iPhone te maken, wat me wel wat stress bezorgd. Heb het internet al zitten uitpluizen maar vind op fora nergens mensen met een gelijkaardig probleem. De problemen doken op nadat ik net een nieuwe betaversie van iOS 10 had geïnstalleerd. Iemand raad hoe ik dit probleem kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt op een iTunes Lockdown. Probeer het onderstaande eens:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203887 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere mogelijke oplossingen? |
|
|||
|
|||
Ander kabeltje pakken en/of andere USB-poort. Eventueel ingang iPhone schoonmaken.
Reservekopie via iCloud lukt wel ?
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar aangezien mijn foto's en muziekbibliotheek wel netjes gesynchroniseerd werden op mijn iPhone, leek het mij niet echt een hardwareprobleem Na wat verder te zoeken op internet vond ik deze link. Kort samengevat: het mapje van de reservekopie van naam veranderen in Finder lostte mijn back-upprobleem WEL op Dit forumtopic is wat mij betreft dus opgelost! |
|
|||
|
|||
Die is bij mij ook bekend, fijn dat je het zelf gevonden hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone maakt geen reservekopie meer | justsukre | iPhone algemeen | 3 | 01-08-15 03:16 |
Mijn iPhone 4 kan geen reservekopie meer maken | Zupami | iPhone algemeen | 4 | 02-11-14 19:04 |
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. | Noat | iPhone algemeen | 3 | 20-04-14 16:18 |
Windows: iTunes maakt geen reservekopie | tekstarzz | iTunes | 1 | 12-01-13 19:25 |
Windows: Iphone maakt geen verbinding meer met iTunes | Dewi91 | iTunes | 0 | 26-09-12 21:40 |
|
|