iTunes maakt geen reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het volgende probleem --> mijn iPhone 4S iOS 6.0.1 kan geen reservekopie maken via iTunes 11.. iTunes geeft de foutmelding dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes maakt geen reservekopie
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem --> mijn iPhone 4S iOS 6.0.1 kan geen reservekopie maken via iTunes 11.. iTunes geeft de foutmelding dat de reservekopie op mijn iPhone beschadigd is of niet compatibel is met het toestel. De reservekopie dient verwijderd te worden. Hoe doe ik dit zonder mijn gegevens en dergelijke kwijt te spelen?! Alvast bedankt Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post817029 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes reservekopie serieus probleem omdat er zogezegd geen sessie kan gestart worden | gadorasti | iTunes | 3 | 18-12-12 00:43 |
iTunes kan geen reservekopie maken | Translatoria | iTunes | 8 | 28-10-12 02:56 |
Windows: iPhone maakt geen reservekopie | daankemp | iTunes | 0 | 04-07-12 11:26 |
iPad2 maakt geen reservekopie via iCloud | elsvisscher | iCloud | 0 | 03-11-11 18:43 |
Mac OS X: maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie? | Peter | iTunes | 0 | 24-10-10 23:03 |
|
|