Boeken behouden die niet in iTunes staan. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben op onze iPad een aantal boeken staan. Een deel ervan is via iTunes (Windows computer) op de iPad geladen en een deel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken behouden die niet in iTunes staan.
Wij hebben op onze iPad een aantal boeken staan.
Een deel ervan is via iTunes (Windows computer) op de iPad geladen en een deel is rechtstreeks vanaf een website (waar we een abonnement hebben) op de iPad geladen. Nou heb ik op de computer ook een aantal boeken aangeschaft die ik in iTunes hebben gezet. Die wil ik graag op de iPad zetten, maar ik ben bang dat de boeken, die rechtstreeks op de iPad werden gedownload, dan verwijderd zullen worden omdat die niet in iTunes staan. Is dat zo of blijven die boeken gewoon staan? Wie kan mij helpen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle boeken die in iBooks staan blijven staan. Succes...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6s / 6s Plus die te koop staan | belgiumiphone | iPhone algemeen | 18 | 26-09-15 14:50 |
Windows: kan niet alle boeken/videos overzetten van itunes naar ipad | Sandwedge | iTunes | 0 | 08-03-13 23:00 |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
Windows: Updaten en apps die niet meer in de app store staan. | Bandietje | iTunes | 0 | 28-09-12 23:00 |
|
|