iTunes 7.7.1 (update): IE-gebruikers opgepast! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg vanmorgen de iTunes-update aangeboden (7.7.1), en wat Apple eerder al deed en ze veel commentaar opleverde doen ze nu weer: Voor je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes 7.7.1 (update): IE-gebruikers opgepast!
Ik kreeg vanmorgen de iTunes-update aangeboden (7.7.1), en wat Apple eerder al deed en ze veel commentaar opleverde doen ze nu weer: Voor je het weet klik je op akkoord en wordt ook Safari op je Windows-machine geïnstalleerd!
Denk er dus om die uit te klikken als je Safari niet wilt. Blijft raar dat je een actie moet doen om iets niet te willen. Grrrr Apple.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
LOL
Dat is inderdaad waardeloos ja, dat had ik bij de allereerste installatie van iTunes ook sindsdien let ik er wel goed op, want ik heb genoeg aan Firefox (en IE voor sommige andere dingen) |
|
||||
|
||||
Inderdaad raar dit, ik heb ook een hekel aan dit soort dingen. Aan de andere kant is Safari of Firefox wel noodzakelijk voor je MobileMe, dat niet 'compatibel' is met IE explorer (handige truuk trouwens van Apple, langzaam ver-Apple ik op deze manier, voel me al behoorlijk Appelig ). Ik denk dat Neelie Smit-Kroes met argusogen naar deze ontwikkelingen kijkt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgepast in Antwerpen | Blaster | Archief | 29 | 29-06-09 10:00 |
windowsgebruikers opgepast die safari gebruiken | truckdiver | Chat en geruchten | 14 | 02-06-08 17:40 |
|
|