Muziek grijs in iTunes op iPhone

Muziek grijs in iTunes op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik ineens het probleem dat muziek die ik uit itunes (die ik handmatig beheer) naar mijn telefoon sleep niet of slechts deels ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 18 August 2017, 15:52
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Muziek grijs in iTunes op iPhone

Sinds kort heb ik ineens het probleem dat muziek die ik uit itunes (die ik handmatig beheer) naar mijn telefoon sleep niet of slechts deels op mijn telefoon terechtkomt. In de weergave lijst op de pc worden die tracks grijs weergegeven. Op de telefoon verschijnen ze niet.

Ik heb wat oplossingen online gevonden, waaronder het aan en uitvinken van het selectievakje (waar is dat eigenlijk voor?) voor de nummers en dan de iphone 2x syncen, maar dat werkt niet.

Ik vond Itunes altijd al verschrikkelijk, maar het wordt steeds erger...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 27 August 2017, 10:57
trimix's schermafbeelding
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows

Standaard

heb je de nummer aangeschaft in itunes ?
Of komen de nummers van je pc af ?
Staan die nummers niet meer op je pc ergens dan kan itunes die ook niet vinden natuurlijk
Oud 28 August 2017, 11:23
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Die muziek staat op mijn PC. Ik werk al sinds mijn iphone 3s met iTunes, dus ik weet hoe het werkt. Het lijkt me raar dat ik de enige met dit probleem ben. Nu synct ie af en toe iets wel en vaak ook weer niet. Ik snap er niks van.
Oud 11 October 2017, 17:03
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Standaard

Ik vermoed dat ik eenzelfde probleem heb.
Ik heb de 'stiekeme' iTunes, versie 12.6.3.6. Dat is de software die Apple heeft gelanceerd nadat de nieuwste versie (zonder apps) beschikbaar is gesteld. Ik beheer mijn muziek handmatig, dus ik sleep zelf de gewenste cd's naar mijn iPhone (iPhone 6 met iOS 10.3.3).
Sommige cd's zijn direct 'afluisterbaar', andere blijven grijs. Ik haal die grijze nummers weg en probeer het opnieuw. Soms komt het dan wel goed, maar evenzo vaak zijn ze weer grijs en dan begin ik weer van voren af aan. Ik werk al jaren op deze manier, dit heb ik echter nog nooit meegemaakt.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Aangeschafte muziek blijft grijs in afspeellijst iPhone Ferry1967 Muziek, foto & video 0 10 September 2014 07:51
Windows: Muziek grijs in itunes didier1958 iTunes 0 10 April 2014 05:50
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19 July 2012 22:24
Windows: Apps grijs in iTunes vjdewit iTunes 0 20 February 2012 20:09
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19 August 2009 10:59

Regels voor berichten