//

Muziek grijs in iTunes op iPhone

Muziek grijs in iTunes op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik ineens het probleem dat muziek die ik uit itunes (die ik handmatig beheer) naar mijn telefoon sleep niet of slechts deels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-17, 15:52
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard Muziek grijs in iTunes op iPhone

Sinds kort heb ik ineens het probleem dat muziek die ik uit itunes (die ik handmatig beheer) naar mijn telefoon sleep niet of slechts deels op mijn telefoon terechtkomt. In de weergave lijst op de pc worden die tracks grijs weergegeven. Op de telefoon verschijnen ze niet.

Ik heb wat oplossingen online gevonden, waaronder het aan en uitvinken van het selectievakje (waar is dat eigenlijk voor?) voor de nummers en dan de iphone 2x syncen, maar dat werkt niet.

Ik vond Itunes altijd al verschrikkelijk, maar het wordt steeds erger...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-17, 10:57
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je de nummer aangeschaft in itunes ?
Of komen de nummers van je pc af ?
Staan die nummers niet meer op je pc ergens dan kan itunes die ook niet vinden natuurlijk
  #3  
Oud 28-08-17, 11:23
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard

Die muziek staat op mijn PC. Ik werk al sinds mijn iphone 3s met iTunes, dus ik weet hoe het werkt. Het lijkt me raar dat ik de enige met dit probleem ben. Nu synct ie af en toe iets wel en vaak ook weer niet. Ik snap er niks van.
  #4  
Oud 11-10-17, 17:03
Peter de Wit Peter de Wit is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 26
Standaard

Ik vermoed dat ik eenzelfde probleem heb.
Ik heb de 'stiekeme' iTunes, versie 12.6.3.6. Dat is de software die Apple heeft gelanceerd nadat de nieuwste versie (zonder apps) beschikbaar is gesteld. Ik beheer mijn muziek handmatig, dus ik sleep zelf de gewenste cd's naar mijn iPhone (iPhone 6 met iOS 10.3.3).
Sommige cd's zijn direct 'afluisterbaar', andere blijven grijs. Ik haal die grijze nummers weg en probeer het opnieuw. Soms komt het dan wel goed, maar evenzo vaak zijn ze weer grijs en dan begin ik weer van voren af aan. Ik werk al jaren op deze manier, dit heb ik echter nog nooit meegemaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Aangeschafte muziek blijft grijs in afspeellijst iPhone Ferry1967 Muziek, foto & video 0 10-09-14 07:51
Windows: Muziek grijs in itunes didier1958 iTunes 0 10-04-14 05:50
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 22:24
Windows: Apps grijs in iTunes vjdewit iTunes 0 20-02-12 20:09
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.