Probleem met iTunes na TM Backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na terugzetten van iTunes via Time Machine backup , krijg ik steeds volgende melding , zowel bij muziek als films , “het nummer ‘xxxxxxxxxx’ kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met iTunes na TM Backup
Na terugzetten van iTunes via Time Machine backup , krijg ik steeds volgende melding ,
zowel bij muziek als films , “het nummer ‘xxxxxxxxxx’ kan niet worden gebruikt, omdat het originele bestand niet is gevonden. Wil je ernaar zoeken?” Hoe kan ik dit oplossen ? Ik draai de laatste versie van MacOS en iTunes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik HAAT iTunes , nog niets anders dan miserie mee gehad.
Idem Time Machine backup , als je het nodig hebt , werkt het voor geen kanten. |
|
|||
|
|||
Waar heb je je muziek staan ?
|
|||
|
|||
heb momenteel alles wat niet gevonden kon worden , verwijderd.
dus nu draait het weer zoals het hoort. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes backup tientallen GB's met iOS 11 en iTunes 12.7 | Machineman | iTunes | 0 | 22-09-17 15:19 |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
Probleem IOS 4 bij maken backup | mgo | iTunes | 3 | 24-06-10 10:28 |
Synchronisatie probleem van oude backup | keeltje123 | iTunes | 6 | 14-03-10 16:14 |
iPhone: probleem terugplaatsen backup in 3.0 | JoOosty | Jailbreak | 3 | 28-06-09 18:21 |
|
|