//

intunes audioboeken mp3/FNB lastig

intunes audioboeken mp3/FNB lastig discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) info itunes versie 12.9.3.3. iphone 7 ios 12.1.3 Luisterboeken mp3 en FNB bestanden windows 10 Wanneer ik via itunes de luiterboek bestanden binnen haal wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-19, 15:38
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard intunes audioboeken mp3/FNB lastig

info itunes versie 12.9.3.3.
iphone 7 ios 12.1.3
Luisterboeken mp3 en FNB bestanden
windows 10

Wanneer ik via itunes de luiterboek bestanden binnen haal wil ik zie niet als muziek bestand houden maar als audiobook.

Om dit te doen klik met Rmuis knop op de luisterboek bestanden er verschijnt dan een pulldown menu waar ik info nummers kies.
Wanneer ik alle luisterboeken met Lmuiziek en shift toets markeer gebeurt er niets. Maar wanneer ik één bestand markeer "verdwijnt" dit bestand naar audioboeken en dat is goed.

Mijn vraag nu waarom lukt het mij niet om twee of alle bestanden te markeren en deze te laten "verdwijnen" naar audiobooken.

Daarnaast hebben ik nog audioboeken met een fnb bestand, ( John Grisham - Het dossier). Wanneer ik deze op dezelfde manier omzet(per file) overzet, dan wordt dit weergegeven in audiobooks als onbekend, dit in tegenstelling tot de mp3 luisterboeken bestanden.


Is er nog een andere manier
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: intunes usa 24uur iTunes 1 22-09-11 23:52
Help! Iphone blijft hangen op intunes logo en herkent simkaart niet sarahmiara iPhone algemeen 1 15-06-10 14:44
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 21:21
Herstellen zonder intunes? Joostg iPhone algemeen 1 09-03-10 14:02
intunes updaten met iphone die is gejailbreakt? funkmee iPhone algemeen 1 29-04-09 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.