itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone aansluit aan itunes dan krijg ik maar 2 opties -automatisch synchroniseren wanneer deze iphone wordt aangesloten én -alleen geselecteerde nummers en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes
Als ik mijn iphone aansluit aan itunes dan krijg ik maar 2 opties
-automatisch synchroniseren wanneer deze iphone wordt aangesloten én -alleen geselecteerde nummers en video's synchroniseren De keuze handmatig muziek beheren (zoals bij mij Ipod wel) verschijnt niet. Begrijp hier niets van, weet iemand wat ikmoet doen om dit wel te kunnen krijgen? Ook als ik op mn Iphone onder muziek kijk zie ik alle nummers verschijnen in het lichtblauw. Kan ze niet bewerken of aanklikken om te luisteren, wat bij mn Ipod wél kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|