Podcasts komen niet automatisch op de Iphone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het eigenlijk al. Wanneer ik mij abonneer op een podcast via itunes, download hij automatisch de meest recente podcast. Wanneer het downloaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcasts komen niet automatisch op de Iphone?
De titel zegt het eigenlijk al. Wanneer ik mij abonneer op een podcast via itunes, download hij automatisch de meest recente podcast. Wanneer het downloaden echter klaar is, staat hij niet bij 'podcasts' op mijn Iphone. Hoe kan dit, en wat doe ik fout? Alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps komen niet vanaf de reserve kopie op de iPhone | zipzip | iTunes | 0 | 10-09-10 00:53 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
[Iphone 3G] Lange smsjes komen niet aan | bartcrum | Archief | 1 | 04-03-09 01:21 |
Video: Waarom komen sommige Podcasts niet op me Iphone!? | Marco_Wormer | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-08 13:17 |
Windows: Podcasts in iTunes niet te downloaden | zwink | iTunes | 3 | 10-09-08 22:00 |
|
|