Muziek overschrijven van XP naar Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik syncroniseer al een hele tijd mijn iPhone met intunes onder Windows XP. Nu ga ik overschakelen naar een Mac. Wat moet ik juist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek overschrijven van XP naar Mac
Hallo,
Ik syncroniseer al een hele tijd mijn iPhone met intunes onder Windows XP. Nu ga ik overschakelen naar een Mac. Wat moet ik juist doen om mijn Itunes-bibliotheek te kopieren naar mijn Mac,zodat ik bij syncronisatie onder mac mijn muziek terug vind. Ik heb ongeveer 12 GB aan muziek (deze kan ik kopieren op een USB-stick van 16 GB).Maar wat dan. Thanks,
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan eens proberen om je gehele bibliotheek te copieren naar de muziek map in je home dir en dan itunes starten met de option knop ingedrukt en kiezen voor zelf bibliotheek aanduiden en deze dan kiezen. Hou voor alle zekerheid nog een copie van je muziek tot alles goed werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Verbinding Itunes muziek Mac naar Iphone | alexander1 | iTunes | 0 | 05-12-10 14:13 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
Muziek van iPhone kopieren zonder senuti (MAC) | ifolkert | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-09 17:21 |
|
|