Muziek overschrijven van XP naar Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik syncroniseer al een hele tijd mijn iPhone met intunes onder Windows XP. Nu ga ik overschakelen naar een Mac. Wat moet ik juist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik syncroniseer al een hele tijd mijn iPhone met intunes onder Windows XP. Nu ga ik overschakelen naar een Mac. Wat moet ik juist doen om mijn Itunes-bibliotheek te kopieren naar mijn Mac,zodat ik bij syncronisatie onder mac mijn muziek terug vind. Ik heb ongeveer 12 GB aan muziek (deze kan ik kopieren op een USB-stick van 16 GB).Maar wat dan. Thanks,
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20 December 2010 17:59 |
Verbinding Itunes muziek Mac naar Iphone | alexander1 | iTunes | 0 | 5 December 2010 13:13 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24 October 2010 20:35 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20 October 2009 20:37 |
Muziek van iPhone kopieren zonder senuti (MAC) | ifolkert | Desktop-applicaties | 0 | 25 September 2009 16:21 |
|
|