Geen apps op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo... Heb vandaag een MacBook gehaald, en wil m'n iPhone nu met m'n Macbook synchroniseren. Al m'n muziek staat ondertussen al in iTunes, en m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen apps op iPhone
Hallo...
Heb vandaag een MacBook gehaald, en wil m'n iPhone nu met m'n Macbook synchroniseren. Al m'n muziek staat ondertussen al in iTunes, en m'n contacten in Adresboek. Ik heb alle apps die op m'n iPhone stonden opnieuw gedownload (zonder opnieuw te betalen), maar die wil hij niet op m'n iPhone zetten... Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ze staan wel gewoon onder Toepassingen, maar syncen doen ze dus niet...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je de optie bij Toepassingen synchroniseren met alle toepassingen wel hebt aangezet.
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk.
Ik krijg alleen een melding dat de 15 toepassingen niet gesynchroniseerd konden worden. En is er btw ook een manier om snel tussen vensters te switchen? Vaak bedekt de ene de andere, waardoor je hem weer helemaal moet verslepen of minimaliseren. |
|
||||
|
||||
Volgens de melding ben ik er niet bevoegd voor. Is dat iets Mac-ish?
|
|
||||
|
||||
Het is eindelijk gelukt. Ik moest op een applicatie dubbelklikken (uit verveling gedaan), en toen vroeg hij om machtiging, om m'n iTunes Store-account o.i.d. op meerdere computers te mogen gebruiken. Even wachtwoord ingevuld, en nu synct hij weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g Synct geen apps! Help! | NielsSnelder | iPhone Apps | 3 | 09-10-10 01:18 |
kan geen apps op iphone zetten | berreke1331 | iPhone Apps | 14 | 04-09-10 17:35 |
iPhone reservekopie geen apps? | davidC | iTunes | 1 | 14-04-10 08:42 |
Krijgt geen apps via iTunes op iPhone | Jalla | Archief | 2 | 08-04-09 13:22 |
iPhone 3G: geen apps op de iphone ? | antwan | Unlock | 2 | 05-02-09 17:05 |
|
|