Google agenda op Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik gebruik Google agenda op mijn Iphone en het synchroniseren gaat prima,maar ik kan geen afspraken invullen op de agenda op mijn Ipone...ligt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda op Iphone
Hallo,
ik gebruik Google agenda op mijn Iphone en het synchroniseren gaat prima,maar ik kan geen afspraken invullen op de agenda op mijn Ipone...ligt dat nou aan mij of kan dat gewoon niet ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat gaat niet (dat kan je alleen via de pc doen ,geloof ik) mischien hier bij de zoekfunctie of even bij google kijken!
|
||||
|
||||
Deze zal je wel helpen.
Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
Want ik kan volgens mij bij deze manier geen sync richting aangeven. |
|
||||
|
||||
In ieder geval een eenmalige oplossing is het importeren van je Outlook contacten als CSV. Ga naar Gmail/Contactpersonen en kies (rechtsboven) voor importeren. Ik neem dan maar aan dat je weet hoe je een CSV-bestand moet maken van je contacten in Outlook.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil dat het continu syncd, dus als ik in outlook een adres toevoeg dat hij dat ook in mijn gmail zet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
probleem sync iphone met google agenda | Dennis34 | iTunes | 0 | 11-08-09 14:57 |
Meerdere Google agenda syncen me iphone 1G | remq | iTunes | 0 | 23-02-09 13:57 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|