Automatische sync foto's via Windows discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb ooit eens een keer aangevinkt dat wanneer ik mijn iPhone aansluit Windows automatisch foto's in een bepaalde map zet. Dit heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatische sync foto's via Windows
Beste mensen,
Ik heb ooit eens een keer aangevinkt dat wanneer ik mijn iPhone aansluit Windows automatisch foto's in een bepaalde map zet. Dit heb ik aangevinkt in zo'n dialoogvenster dat je ook krijgt wanneer je een USB-stick of iets dergelijks aansluit op je PC. Nu ik heb dat toen aangevinkt, dat dialoogvenster krijg ik nooit meer te zien maar ik wil graag dat hij dit niet meer automatisch doet. Stom van mij natuurlijk, maar hoe krijg ik dit nu weer ongedaan. Dus iedere keer als ik nu mijn iPhone aansluit vraagt ie ook zo mooi: "bepaalde foto's bevinden zich al in deze map, vervangen/overslaan/... Als iemand mij kan helpen, alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opties voor het openen van multimediabestanden instellen
Laatst gewijzigd door Mazereeuw; 04-10-09 om 15:53. Reden: oplossing gevonden |
Labels |
foto's synchroniseren, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Mail sync | Busta227 | iTunes | 10 | 04-02-13 16:57 |
sync via windows 7? | Sertac | iTunes | 0 | 10-12-10 15:42 |
foto's willen niet sync. windows | sampix | Muziek, foto & video | 2 | 10-09-09 08:52 |
automatische sync | reza | iTunes | 1 | 22-08-08 19:26 |
|
|