Backup iPhone duurt +10u discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar staat dit in de verkeerde groep en moet dit in "SYNCHRONISEREN" staan ...Mod: verzet je dit eventjes? Hoi Eventjes horen wie nog met hetzelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Backup iPhone duurt +10u
Blijkbaar staat dit in de verkeerde groep en moet dit in "SYNCHRONISEREN" staan ...Mod: verzet je dit eventjes?
Hoi Eventjes horen wie nog met hetzelfde probleem zit en eventueel de oplossing heeft gevonden. Bij het synchroniseren van mijn iPhone neemt iTunes een backup. Juist het nemen van de backup kan soms HEEL lang duren (tot 10u !!) Blijkbaar zijn er op internet veel mensen met dit probleem maar na alles reeds te hebben geprobeerd heb ik (soms) nog steeds hetzelfde probleem. Eens de backup erdoor is dan gaat het synchroniseren op een normale snelheid. Ter info: ik heb Jailbreak firmware 3.1 en iTunes 9 (bij mijn vorige iTunes en firmware 3.0.1 had ik hetzelfde probleem) Hopelijk kan iemand mij helpen? thanks
iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7 iPhone X 256GB iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular Apple TV4 64Gb Laatst gewijzigd door wvy; 04-10-09 om 11:50. Reden: verkeerde groep |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup reservekopie maken duurt erg lang | he1 | iPhone algemeen | 10 | 18-11-11 16:15 |
iPhone herstellen duurt lang | nd0ra91 | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:42 |
Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie | nmoonen | iTunes | 2 | 05-11-10 09:11 |
reboot iPhone duurt lang | him | iPhone algemeen | 2 | 11-12-08 20:23 |
Iphone updaten duurt lang (1.1.1 naar 1.1.2) | Questor | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 09:16 |
|
|