Iphone synchroniseren op computer zonder internet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-Iphone gebruikers, Ik heb zojuist, na vier weken lang wachten, mijn Iphone op kunnen halen bij de T-mobile shop. Nu wil ik muziek van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone synchroniseren op computer zonder internet
Beste mede-Iphone gebruikers,
Ik heb zojuist, na vier weken lang wachten, mijn Iphone op kunnen halen bij de T-mobile shop. Nu wil ik muziek van mijn computer op mijn Iphone zetten, deze computer heeft echter geen internet. Ik krijg nu géén muziek op mijn Iphone en ik snap níet waarom het niet lukt. Ik denk omdat de computer geen internet heeft. De Itunes zegt wel dat hij de Iphone synchroniseerd, maar hij doet vervolgens ogenschijnlijk helemaal niks. Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Ik ben niet zo thuis in deze technologie en daarom zoek ik iemand die dat wel is, zodat ik eindelijk muziek op mijn Iphone kan zetten. Het is behoorlijk frustrerend als je vier weken op zo'n ding wacht en hij doet het vervolgens niet. Vriendelijke groet, Giel Ps. Ik heb me overigens al wél aangemeld als lid van de Itunes-store. Dit heb ik gedaan via Itunes op de computer die beneden staat, deze heeft namelijk wel internet. Help me out, i'm going crazy!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in itunes de pc machtigen waarop je dingen wilt doen een idee?????????
en dat kan je vinden in itunes onder geavanceerd ergens onderaan de tab mss is dit wel het probleem gr mrfred |
|
|||
|
|||
Om een machtiging uit te voeren heb je internet nodig, ik kan dus niet machtigen..
Of hoe anders? |
|
|||
|
|||
ohw is dat zo
sja je kan volgens mij ook alleen je pc machtigen waarop je je itunes nu hebt staan maar goed als dat zo is wat je zegt dan weet ik het ook niet hopelijk komt er iemand met een goed idee sterkte gr mrfred |
|
||||
|
||||
Open iTunes eens als Admin?
Of installeer iTunes opnieuw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in recovery en opstarten zonder computer | bennie b | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 06:49 |
iphone activeren zonder computer | bako | Archief | 4 | 18-09-10 11:07 |
Windows: Iphone naar computer synchroniseren | Lord Bruticus | iTunes | 1 | 19-08-09 15:00 |
Iphone 3G synchroniseren na formatteren computer | Schut | iTunes | 2 | 24-05-09 21:58 |
iPhone opladen zonder computer | Pieszecki | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 07-08-08 20:22 |
|
|