iPhone in recovery en opstarten zonder computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een groot probleem Ik zit in Bali en m'n iPhone heeft de geest gegeven Het probleem is dat op een gegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in recovery en opstarten zonder computer
Hallo allemaal
Ik heb een groot probleem Ik zit in Bali en m'n iPhone heeft de geest gegeven Het probleem is dat op een gegeven moment mijn beeld begon te trillen Toen heb ik hem uitgezet Daarna met geen mogelijkheid meer aan te zetten en opeens kreeg ik het beeld dat m'n iPhone aan iTunes gehangen moet worden(recovery mode?) Kan ik hem hier uit halen zonder tussenkomst van een computer? Of moet ik dan naar een internetcafe en wat kan ik dan nog doen? Alvast bedankt Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Bij het opstarten iPhone in recovery mode gevonden | Guest-20180925190238 | iTunes | 1 | 23-01-11 12:38 |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | iPhone algemeen | 4 | 15-05-08 12:49 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | Archief | 1 | 15-05-08 02:32 |
|
|