apn instelingen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo nou heb ik laats een 2ehands iphone 3g gekocht fijn ding, alleen mijn internet doet het niet op de 3g nou heb ik even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apn instelingen?
hallo
nou heb ik laats een 2ehands iphone 3g gekocht fijn ding, alleen mijn internet doet het niet op de 3g nou heb ik even zitten google en daar kwam ik op uit dat ik mijn apn instellingen moest instellen met de APN Changer? nou heb ik dat gedaan, maar krijg ik een melding: safari kan het profiel niet instellen door een onbekende fout. weet iemand hoe ik mijn internet werkend krijg? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke provider heb je?
Zakelijk of niet? En via safari APN instellingen toepassen???? Je doet dit via Instelllingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk (als je deze optie niet hebt, doe je simkaart er even uit en in.) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wis inhoud en instelingen, iPhone doet nu niets meer?? | Giovannavv | iPhone algemeen | 8 | 23-01-11 22:31 |
provider instelingen | stufuproar | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 08:38 |
APN changer | ArB | iPhone algemeen | 5 | 04-05-09 01:37 |
APN kwijt | Jeremy Jonker | iPhone algemeen | 6 | 12-11-08 10:23 |
|
|