iTunes 8.0 mislukt met installatie HELP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had hetzelfde probleem als hierboven beschreven, en ook na meerdere malen geprobeerd door te klikken geen succes. als ik vanuit itunes de link volgde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik had hetzelfde probleem als hierboven beschreven,
en ook na meerdere malen geprobeerd door te klikken geen succes. als ik vanuit itunes de link volgde naar de update werd ik doorgelinkt naar de apple site en vandaar uit moest ik de update downloaden. nu heb ik net de apple software updater gestart die staat onder programma's en word meegeleverd met itunes. als ik deze download wordt de update zonder problemen geinstalleerd en draait als een zonnetje. ik hoop dat dit een oplossing voor je is |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand link geven waar ik hem kan downloaden? Ik heb het antwoord al, voor nog meer mensen met dit probleem, ga naar Control Panel en dan Add or Remove Sofware, daar moet je Apple Sofware Update kiezen en dan op Change klikken, dan op Repair en dan weer de setup van iTunes 8 opstarten, dan doet ie het !! Laatst gewijzigd door AFG; 14-09-08 om 21:57. |
|
|||
|
|||
Hier nu de melding met installeren van versie 8 (over 7.2 heen):
"Het installatieprogramma heeft fouten aangetroffen voordat iTunes kon worden geconfigureerd. Uw systeem is niet gewijzigd." Nu heb ik alles verwijderd en nog steeds dezelfde melding. zelf nu m'n pc geformateerd en nieuwe partitie aangemaakt etc. Maar helaas nog steeds dezelfde melding. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Zo juist lid geworden van het forum in de hoop dat iemand mij kan helpen. Ik krijg 8.0 niet aan de praat namelijk. Ik krijg foutcode 2738 tijdens instaleren m.b.t. Quicktime ??? Mvg Danny |
|
|||
|
|||
HELP !
Ik krijg 8.0 niet aan de praat. Ik krijg foutcode 2738 tijdens instaleren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding met itunes store mislukt | Pienoet | iTunes | 13 | 02-05-12 11:34 |
synchroniseren mislukt na nieuwe installatie Itunes | vdgraaf | iTunes | 0 | 03-01-11 21:36 |
Syncen met itunes mislukt | AnitaB | Archief | 2 | 15-07-09 23:30 |
CyDelete installatie mislukt steeds | DertKesh | iPhone algemeen | 4 | 11-07-09 00:26 |
Verbinding met iTunes Store mislukt | bart2jes | iTunes | 3 | 02-10-08 18:37 |
|
|