visuele effecten error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik de ervaring met iTunes 8 dat de melding verschijnt (Vista): "iTunes werkt niet meer, er word naar een oplossing gezocht". Dit verschijnt altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
visuele effecten error
Hallo,
Ik de ervaring met iTunes 8 dat de melding verschijnt (Vista): "iTunes werkt niet meer, er word naar een oplossing gezocht". Dit verschijnt altijd wanneer ik de visuele effecten fullscreen heb en dan weer afsluit. Dan heb ik het dus over het moment van afsluiten. Soms gebeurt het ook als ik naar een volgend nummer ga. Heeft iemand deze ervaringen ook? EN WIE HEEFT HIER EEN OPLOSSING VOOR:S Laatst gewijzigd door martijnhardenberg; 22-09-08 om 00:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dia effecten | Hoppieee | iPad algemeen | 0 | 09-02-11 22:55 |
Muziek: Visuele speler bij muziek op iPod | lennardude | Muziek, foto & video | 2 | 11-05-10 18:58 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|