agenda syncen met Nano en iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal Thuis kan ik perfect mijn iPhone 3G syncen met de agenda van Outlook. Mijn vrouw heeft een Nano en zou ook graag de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda syncen met Nano en iPhone
Hoi allemaal
Thuis kan ik perfect mijn iPhone 3G syncen met de agenda van Outlook. Mijn vrouw heeft een Nano en zou ook graag de agenda erop krijgen, maar als ik instel dat ook de nano de agenda van outlook moet syncen krijg ik de foutmelding: 'iTunes kan geen agenda's met de Nano synchroniseren. Meld U af bij Windows en meld u vervolgens weer aan' Uiteraard heb ik dat al eens geprobeerd (uitloggen en weer inloggen), maar dat lost het probleem niet op. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je itunes 8 en heb je de nano van de nieuwste software voorzien?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga vanavond even kijken, ik heb thuis een ipod video, ipod nano en een iphone.. De ipod's gebruik ik namelijk niet voor agenda's maar ik ga even kijken of mijn computer het kan.
|
|
|||
|
|||
Ik ben alleszins benieuwd.
Sven |
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat het ook niet gelukt is, daar ik je niet meer hoor.
|
|
|||
|
|||
Nog even naar boven verplaatsen.
Iemand dit al kunnen testen en aan het werk gekregen? iPhonemark? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda syncen met iphone 2G na 5 mei | jwv | iTunes | 0 | 15-03-11 15:35 |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
Agenda IPhone Syncen Met Mobile Me | jaybee | iTunes | 18 | 06-10-08 23:15 |
Agenda Entourage syncen met iPhone? | jaimiefanatic | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-02-08 19:06 |
|
|