Muziek van Iphone naar computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude computer gecrasht. Nu wil ik de muziek op de phone naar de computer synchen. Itunes zegt: De phone is gesynct met een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van Iphone naar computer
Mijn oude computer gecrasht. Nu wil ik de muziek op de phone naar de computer synchen. Itunes zegt: De phone is gesynct met een andere bibliotheek en gaat dus eerst je iphone leegmaken.
Hoe kan ik mijn muziek van de phone in itunes krijgen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reactie. Ik zie echter dat het programma voor de mac is. Ik werk met een Windows XP en Iphone 3G. Andere oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
Muziek: Muziek van iPhone beluisteren op andere computer | mellade | Muziek, foto & video | 14 | 16-04-09 00:21 |
foto van iphone naar computer | andreathmk | Archief | 3 | 09-10-08 12:11 |
Muziek van iPhone naar computer overzetten | willy83 | Archief | 1 | 21-02-08 11:56 |
|
|