Probleem bij gebruik zonder SIM discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb een iPhone uit Zwiterland. Geen SIM nog omdat ik op de unlock wacht. Heb de iPhone dus zonder SIM gebruikt als iPod, etc. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij gebruik zonder SIM
Hi,
Heb een iPhone uit Zwiterland. Geen SIM nog omdat ik op de unlock wacht. Heb de iPhone dus zonder SIM gebruikt als iPod, etc. Wil ik hem net syncen in iTunes .. loopt ie vast. Heb ik een restore uitgevoerd en nu vraagt hij om een vrije SIM kaart om de restore actie af te ronden. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Txs Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al geprobeerd om de sim uit je telefoon erin te zetten en dan de restore af te maken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zo ja, gebruik quickpwn om je iphone te activeren |
|
|||
|
|||
Ok,
Thanks .. dat ga ik proberen! Werkt nu ook al bij de 3G? M |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! | Xtreme404 | Unlock | 0 | 18-12-10 21:21 |
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim | Fexion | Unlock | 51 | 04-09-10 17:04 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Mail probleem bij gebruik van Exchange | davidkennis | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 16:50 |
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM | fritspits | Unlock [archief] | 19 | 14-01-08 10:12 |
|
|